چطور در فصل تابستان بیشترین بازدهی کولر را داشته باشم؟

پس از یک روز گرم خسته کننده در زیر نور آفتاب، به خانه برمی گردید و یک نوشیدنی گوارا می خورید و کولر هوا را روشن می کنید تا دراز بکشید و استراحت کنید.
چند دقیقه می گذرد و متوجه می شوید که آب در مخزن کولر نیست! اراده خود را فرا می خوانید تا دوباره آن را پر کنید و دوباره به رختخواب برگردید. این بار، چند دقیقه می گذرد – اما کولر دیگر “خنک نمی شود”!!
آیا تا به حال در روزهای گرم و خشک تابستان، چنین وضعیت ناامید کننده ای را تجربه کرده اید؟
کولرها وسایلی مقرون به صرفه با ماندگاری طولانی تری برای خنک کردن هوا هستند، اما برای عملکرد بهینه نیاز به تعمیر و نگهداری به موقع دارند. اغلب، روش های ساده مانند تمیز کردن منظم مخزن آب و تعویض آب به خوبی جواب می دهد. همچنین برخی تغییرات جزئی وجود دارد که می توانید با توجه به استفاده خود از کولر هوا برای بهبود شدید عملکرد آن ایجاد کنید.
ما این 5 نکته ساده را برای اطمینان از عملکرد مؤثر کولر هوای شما در فصل تابستان – که به شما کمک می کند تا له گرما غلبه کنید، ارائه کرده ایم.

از تهویه کافی اتاق اطمینان حاصل کنید

بر خلاف تهویه مطبوع، کولرهای آبی در مناطقی که تهویه مناسب دارند بهترین عملکرد را دارند. این امر جریان هوای ثابت را برای کولرهای هوا ضروری می کند تا از خنک شدن موثر اطمینان حاصل شود. همچنین، تهویه خوب برای بیرون راندن رطوبت از اتاق حیاتی است.
بهترین روش ها شامل قرار دادن قسمت پشتی کولر هوا در معرض محیط خارجی مانند پنجره، در یا راه خانه شما است. نکته مفید دیگر اطمینان از جریان هوای منحصر به فرد توسط کولر است. این بدان معناست که هر منبع دیگر تهویه یا نشت هوا را که ممکن است بر خنک کننده تأثیر بگذارد، ببندید.

قرار دادن کلید برای کولرهای هوا

کولرهای آبی بر اساس اصل خنک کننده تبخیری کار می کنند، به این معنی که هر چه هوای گرم بیشتری وارد شود، تبخیر سریعتر انجام می شود و در نتیجه هوا خنک تر می شود. کولر آبی خود را طوری نزدیک پنجره قرار دهید که هوای تازه کافی را دریافت کند و هوای خنکی را که تولید می‌کند به گوشه‌های دور اتاق بفرستد. اگر اتاقی با اندازه متوسط ​​تا بزرگ دارید، کولرهای آبی با پرتاب هوای قدرتمند (از 50 تا 90 فوت) مناسب خواهند بود.

از سطح کامل آب اطمینان حاصل کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، فرآیند خنک سازی تبخیری به هوا و آب بستگی دارد. در حالی که هوای گرم تازه به داخل کولر کشیده می شود، آب باید در سطح مناسبی برای ادامه فرآیند خنک سازی حفظ شود.
همیشه از سطح آب کافی اطمینان حاصل کنید. زیرا کارکردن کولر آبی بدون آب کافی می تواند باعث آسیب جدی شود. سطح آب کافی در هر زمان منجر به عملکرد بهینه می شود و در عین حال طول عمر طولانی را برای کولر نیز تضمین می کند.

برای حداکثر خنک شدن یخ اضافه کنید

اکثر مردم پس از پر شدن مخزن آب تا لبه از آب از کولرهای هوا استفاده می کنند. با این حال، افزودن مقداری یخ به آب می تواند برای شما معجزه کند. به عنوان مثال، خنک کننده های هوای مدرن دارای محفظه های اختصاصی یخ هستند. با اضافه کردن یخ به محفظه، لنت ها خنک تر می شوند و دمای جریان هوا را بیشتر کاهش می دهند. کافی است محفظه یخ را با تکه های یخ پر کنید و از نسیم خنک و آرام لذت ببرید.

پدهای خنک را قبل از استفاده اشباع کنید

پیش خنک کردن لنت ها عملکرد کولر هوا را افزایش می دهد. توصیه می شود هنگام پر کردن آب در کولر هوا، پمپ آب را روشن نگه دارید تا کارایی بیشتری داشته باشد. این به پد خنک کننده اجازه می دهد تا آب را قبل از استفاده خیس کند و دمای هوای مکیده شده را بیشتر کاهش دهد.
پس از پر شدن مخزن، می توانید فن کولر هوا را روشن کنید و نسیم خنکی را بداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

محتوای جدول

ارسال سریع

ارسال سریع

به محض ثبت سفارش

debit-card

خرید مطمئن

سابقه و اعتبار در فروش

technical-support (2)

پشتیبانی 24/7

همیشه هستیم.

secure-payment (7)

پرداخت راحت

روشهای مختلف پرداخت

ورود

حساب کاربری ندارید؟

سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
0