آشنایی با شرکت امریگس،غول صنعت پروپان امریکا

شرکت امریگس (Amerigas) یک شرکت توزیع کننده پروپان(ال پی جی یا گازمایع) و فعال در صنعت پروپان در سرتاسر ایالات متحده میباشد که دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیا قرار دارد،در حال حاضر این شرکت بزرگترین شرکت توزیع کننده پروپان در امریکا میباشد که در سال 1959 تاسیس شده است و اکنون به غول بی رقیب در این صنعت بدل شده است

در واقع زمان تاسیس این شرکت عظیم پس از تاسیس شرکتهای بزرگ توزیع کننده گازمایع در ایران میباشد که نشاندهنده ی پیشرو بودن ایران در این صنعت میباشد وشرکت بوتان در سال 1330 تاسیس شده است.

کامیون حمل پروپان و گازمایع
شرکت امریگس،توزیع پروپان در تمامی نقاط ایالات متحده

تمامی لوازم و تجهیزات مورداستفاده در صنعت پروپان توسط شرکتهای زیر مجموعه ی امریگس تولید و عرضه میشود،انواع شیرآلات،مخازن در تمامی ظرفیتها،رگولاتور،پمپ،کمپرسور و غیره توسط شرکتهای متبوع امریگس تولید میشود.

سالهاست که شرکت امریگس در زمره ی 20 شرکت سودآور امریکا قراردارد و از لحاظ حمل و نقل چندین سال برترین شرکت حمل و نقل امریکا بوده است که نشانگر وسعت و عظمت خدمات این شرکت میباشد.

شرکت امریگس در اکتبر 2008 شرکت penn fuel propan را مبلغ 32 میلیون دلار خریداری نمود و در سال 2019 شرکت بزرگ صنعتی heritage را به مبلغ1.46 میلیارد دلار خریداری نمود و در هلدینگ خود قرار دارد.

در حال حاضر شرکت امریگس 7700 نفر پرسنل مستقیم و 1900 مرکز توزیع در سرتاسر ایالات متحده دارد و اگر بزینسهایی که بواسطه ی همکاری با امریگس شکل گرفتند را محاسبه کنیم،عدد بزرگی از لحاظ اقتصادی و گردش پول خواهد شد.

در حال حاضر شرکت امکریگس بیش از دومیلیون مشتری دارد(توجه نمایید مشتری با نفر تفاوت دارد) که هر مشتری ممکن است تعداد متفاوتی از مخزن و تناژ متفاوتی را مصرف نماید.

  • مصرف کننده های پروپان

مشتریهای امریگس و به صورت کلی پروپان در ایالات متحده در تمامی عرصه ها حضور دارند،مشتریان امریگس از پروپان در مواردی همچون سوخت برای گرمایش،گرمایش آب مصرفی،استفاده در تهویه مطبوع برای دیگ و مبدلهای حرارتی،پخت و پز در هتلها،رستورانها و کلیساها استفاده میشود،همچنین به صورت بسیار گسترده در صنعت به عنوان گاز جوشکاری و برش،جرقه زن در نیروگاههای سیکل ترکیبی،به عنوان سوخت اصلی و رزرو در کارخانه های کاشی و سرامیک و شیشه،در کشاورزی جهت خشک نمودن محصولات و آفت زدایی،گرمایش باغات،در حمل و نقل برای لیفتراک و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و استراحتگاههای بین شهری و موقت و نمایشگاههاووهیترهای تابشی و …..

  • سیلندر 20 پوندی پروپان برای باربیکیو

همانطور که ملاحظه فرمودید دامنه ی استفاده از این سوخت بسیار گسترده میباشد،اما در یک زمینه مصرف پروپان در تمامی امریکاییها و کشورهای امریکا به صورت عموم استفاده میشود،استفاده از سیلندر 20 پوندی برای باربیکیوها،کباب زدن درفضای باز و باستفاده از باربیکیو به فرهنگ امریکا در هم تنیده است،لذا در بسیاری مناطق محلهای مکانیزه تعویض سیلندر قرار داده شده است که پس از پرداخت صورت حساب مخزن خالی قرارداده میشود و اتومات مخزن پر تحویل مشتری میشود.

همچنین استفاده از مخزنهای با ظرفیت بالا در مناطق همچون باغ و ویلا به صورت دفن در زیر زمین و روی زمین مرسوم است.تولیدات لوازم گازسوز و تجهیزات صنعت پروپان با نامهای تجاری مختلفی از سوی امریگس توزیع میشود که معروفترین آن amerigas partners میباشد.

گازمایع به جرات اولین سوخت پاک مورد استفاده در دنیا میباشد و برای اولین بار در امریکا گازمایع که به صورت لایه ای برروی گازطبیعی قرار دارد در مخزن جمع اوری و استفاده شد و به سرعت در جهان گسترش یافت.

مطالب بسیار گوناگونی از پروپان و شرکتهای بزرگ در این زمینه وجود دارد که سعی نمودیم به صورت خلاصه شما را با شرکت بزرگ امریگس آشنا نماییم ودر آینده شرکت نفتی گیبسون معرفی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

محتوای جدول

محصولات ویژه

پرده هوای بادگرم کویل دار RM4020-S/Y-W-VY

قیمت اصلی ۴۰,۷۶۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۶,۶۹۰,۰۰۰ تومان است.واحد:دستگاه
ارسال سریع

ارسال سریع

به محض ثبت سفارش

debit-card

خرید مطمئن

سابقه و اعتبار در فروش

technical-support (2)

پشتیبانی 24/7

همیشه هستیم.

secure-payment (7)

پرداخت راحت

روشهای مختلف پرداخت

ورود

حساب کاربری ندارید؟

سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
0